mardi 15 octobre 2024

Jonna


 


Little roof with walls is on fire. 
Should you open the door to a strange being like me? To an unknown person?

Sleeping Beauty sleeps and dreams of the jewels dancing in a man's hand.


NG

Returning something beautiful to you.

Returning what a thief took from you.

Returning to you something that was lost in your life. Something that I know you missed. 


Jonna - Night, each day passing by without you were days filled with sadness, loneliness and emptiness.


"Even the longest nights hold something beautiful" you Jonna.

Now feel the night, hold me, darkness has returned to your life, I´m holding you, I am the night. 

Hold something beautiful, hold the trees of life, hold the night, the darkness of the night. 

Meaning to you.

What does the night and darkness mean to you?

How do you see, touch and feel the night?

What the night brings to you?

Does the night hurt your eyes, your soul and your being?

Where you live the nights are quiet and peaceful for you? 


Dance around the fire sparks of the campfire, make them dance

Dancing together around the campfire, we friends we´ll dance forever together.

Remind always that I am the night, a being, the darkness, the being of darkness. The darkness that caresses and kisses you in the midnight hour, that will be always with you on your night walks, in your sleep and dreams. 

 I was the one you missed, the one you need.




I Don't Know How to Love Him - Mel C | Jesus Christ Superstar



First day of my life

You love me

So I found a reason to stay alive Try a little harder, see the other side Talking to myself, too many sleepless nights Trying to find a meaning to this stupid life I don't want your sympathy Sometimes I don't know who to be 

Hey, what you lookin' for? No one has the answer, they just want more Hey, who's gonna make it back?

 This could be the first day of my life 

So I found a reason to let it go Tell you that I'm smilin', but I still need to grow Will I find salvation in the arms of love? Will it stop me searchin'? Will it be enough? I don't want your sympathy Sometimes I don't know who to be 

This could be the first day of my life The first time to really feel alive The first time to break the chain The first time to walk away from pain Hey, what you lookin' for? 

No one has the answer, we just want more Hey, who's gonna make it back? This could be the first day of your life Hey, what ya looking for? No one has the answer, they just want more, oh, yeah 

Hey, who's gonna shine a light?


 

This could be the first day of my life











While your lips are still red 💋





CARPATHIAN MOUNTAINS

NGR








What´s up with the world? No need to explain to me the things I should do first.

Winners take all

Life's been good Life's been bad Now I know What I had Has taken it's toll on me Yes we give And we take What we get Is what we make Believe that dreams come true Life is crazy We're not fools, no, no The price is high When you keep the score Take your souls And your goals To the top Together we stand We won't take no more Cause we're winners And winners take all Together we stand We won't take no more Cause we're winners And winners take all We have loved Burned by fate But for once Set the record straight Time does heal all wounds You have laughed We have cried Paid our dues Yes we're turned the tide Mistakes are far and few We need no guidance Our aim is true Down the road There were many tolls But we know Cause we've grown What we need Together we stand We won't take no more Cause we're winners And winners take all Together we stand We won't take no more Cause we're winners And winners take all The price is high When you keep the score Take your souls And your goals To the top Together we stand We won't take no more Cause we're winners And winners take all Together we stand We won't take no more Cause we're winners And winners take all


Les mots qu´on ne dit pas.

(J´ai) Enculer la folle.

Elle est cule quand elle fait marche arrière. Je l´aime, oh oui je l´aime.



Are you loving me?
Is the story going on and on?
Please.

La chaise.
 Où est le siège de tes péchés et de tes ennuis?
Troubles in paradise.
Are you in?

Un lieu ancien, secret et inspirant, ce jardin, notre jardin, plein de mots, de fleurs et de mystères.
Que de l´amour entre nous, que de l´amour dans notre roman, comédie, drame et tragédie.

Une Dame, monsieur / seigneur, s’il te plaît, temps pour une prier, pour un pied dansant. 
Alors on danse sur les pages d’amour de ce livre, de ce livre qui est le nôtre.


Ce que nous voyons. 
Ce qui semble être vrai n’est pas toujours vrai.

Ce que l’on voit sur le tapis et ce que nous savons, ou que nous pensons savoir.

Une personnalité, une Dame, animatrice et bien plus.
Dis-moi qui tu es?
Ça fait bruler les pensées.
Dame oui, première tu n´êtes plus. Pour moi, oh oui, un accueillement au zero.



J'pourrais passer ma vie à tourner les pages À chercher qui je suis dans d'autres visages J'pourrais passer ma vie à changer de peau C'est zéro (c'est zéro, c'est zéro) J'pourrais faire comme les autres et fermer le livre Une histoire comme la nôtre, ça peut pas survivre J'pourrais passer ma vie à m'tourner le dos C'est zéro (c'est zéro, c'est zéro) Moi je n'me défile pas quand j'te dis je t'aime Que depuis qu't'es parti, j'ai froid dans les veines J'ai toujours eu peur des matins amers Sans couleurs (sans couleurs) Et même si je survis loin de ton soleil (soleil) Je déteste mes nuits, je hais mes réveils Ton départ m'a fait mal comme un coup d'couteau Dans la peau (dans la peau) J'pourrais toujours mentir à qui veut savoir Qui a voulu partir, qui vit dans le noir Mais devant mon miroir, tous les scénarios Sont zéro (sont zéro) Moi je n'me défile pas et j'te dis je t'aime J'veux pas passer ma vie à cacher ma peine J'ai toujours eu peur des matins amers Sans couleurs (sans couleurs) Et même si je survis loin de ton soleil Je déteste mes nuits, je hais mes réveils Ton départ m'a fait mal comme un coup d'couteau Dans la peau (dans la peau) J'pourrais passer ma vie à t'écrire sur les murs À me crever d'ennui, à subir la torture Mais les cris d'amour te fond ni froid ni chaud Espérer ton retour C'est zéro (c'est zéro, c'est zéro) Moi, je n'me défile pas et j'te dis je t'aime J'veux pas passer ma vie à cacher ma peine J'ai toujours eu peur des matins amers Sans couleurs (sans couleurs) Et même si je survis loin de ton soleil Je déteste mes nuits, je hais mes réveils Ton départ m'a fait mal comme un coup d'couteau Dans la peau (dans la peau) Non, je n'me défile pas quand j'te dis je t'aime J'veux pas passer ma vie à cacher ma peine J'aurai toujours peur des matins amers Sans couleurs (sans couleurs) Et même si je survis loin de ton soleil Je déteste mes nuits, je hais mes réveils Ton départ m'a fait mal comme un coup d'couteau Dans la peau

Aurjourd´hui Yoga
Toi et moi
Sur le tapis rouge et gris.
Exercices 1 2 et 3 toi et moi.



Je suis aller trop loin avec toi, non?
Oui, je sais que je le sais, oui je suis aller.
Mais cette distance entre toi et moi, Canada et Portugal, me permet de dire ces choses. 
Je ne sais pas exactement ce qui se passe dans ta tête, j’imagine des choses, si tu vas me gifler ou care-moi, serre-moi dans tes bras et me baiser si un jour je me tien prés de toi?


L´essentiel


Parcours partagé entre deux personnes.

Marchez ensemble mais lâcher prise librement un et autre. Parler et laisser parler, écouter silencieusement, d´un sourire aux sérieux, parler de la vie, du parcours, de l´amour et du moment.

Faire réfléchir les temps, donnez de l´espace, tirés les leçons, apprendre les uns des autres.
L´importance des choses, d´être sincere et performant. Un démon de temps en temps,
Être bon, être mauvais, être affectueux, gentil, bien intentionné, rugueux et brutal,
Entre l’amour, la colère et la haine je t’aime.
Mais cela change quelque chose
Dire aurevoir ou pas, rester ou partir, te quitter ou ne pas te quitter.


Il y avait des combats et ces combats se faisaient entendre parmi les tableaux de peinture accrochés aux murs de la maison.


...........


Sante

Mentale

La magie marron, la maladie des clowns qu'amerde tout le monde. La cause des problems de plusiers personnes.


Alimentation




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire